فرا رسانه با ما تاپ

برندینگ و یا همان برندسازی چیست؟

branding

فرهنگ لغت کمبریج برندسازی را اینگونه تعریف می کند: «تمام کارهایی که یک شرکت برای طرح یا نماد خاص به منظور تبلیغ محصولات و خدماتش انجام می دهد»

برای بسیاری، چه متخصصان و چه غیر متخصصان، برندسازی هنوز فقط به هویت بصری مربوط می شود؛ نام، لوگو، طراحی، بسته بندی و غیره.

چرا نام تجاری اهمیت زیادی دارد؟

نام تجاری مهم است زیرا نه تنها چیزی است که تأثیر به یاد ماندنی را در مصرف کنندگان ایجاد می کند، بلکه به مشتریان شما اجازه می دهد تا بدانند از شرکت شما چه انتظاری دارند.

این راهی است برای متمایز کردن خود از رقبا و روشن کردن آنچه پیشنهاد می کنید که شما را انتخاب بهتری می کند. نام تجاری شما به گونه ای ساخته شده است که نشان دهنده واقعی شخصیت شما به عنوان یک کسب و کار باشد، و اینکه چگونه می خواهید درک شوید.

برندسازی چیست؟

برند سازی شامل چندین مرحله می شود که به اختصار توضیح می دهیم.

چرا برندسازی مهم است؟

نام تجاری به دلیل تأثیر کلی که بر شرکت شما می گذارد برای یک تجارت کاملاً حیاتی است. برندسازی می‌تواند نحوه درک مردم از برند شما را تغییر دهد، می‌تواند کسب‌وکار جدید را هدایت کند و ارزش برند را افزایش دهد – اما اگر اشتباه انجام شود یا اصلاً انجام نشود، می‌تواند عکس آن را نیز انجام دهد.

 

خروج از نسخه موبایل